fredag 11 september 2009

Nr 2 på intåg

I morgon är det dags för pärla nr två att börja hos oss. Denna gång är det än mer blandade känslor, eftersom vi nu vet hur fel det kan bli. Men skam den som ger sig.

Så här har uppladdningen sett ut:
  • IKEA - I dag har jag varit och inhandlat ett bord till hennes pyttelilla rum. Där har jag tänkt mig att hon ska äta sina måltider och inte tillsammans med mig o Erik, som förra gjorde. Vill inte bli svartsjuk igen... det är ju så trist att bli det i sitt egna hem. Om jag tänker efter är det alltid bra trist att vara svartsjuk, oavsett plats!
  • Mental träning - denna gång ska jag vara ännu rakare (och det är inte svårt att vara, eftersom jag förra gången var rak som en böjd banan... eller vad man nu säger) med hur jag vill ha det. Har blivit peppad av 5 extremt rutinerade pärlinnehavare! Hoppas att det ger resultat!
  • Trots allt lite mindre naiv - jag är ju allt en erfarenhet rikare, då jag har fått känna på att bli riktigt lurad. Det gör jag gärna inte om. Hoppas hoppas bara att jag kommer ihåg min erfarenhet (litar inte riktigt på mig själv ...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar