måndag 2 november 2009

Nöjd student

Håller under den här terminen på och försöker mig på en uppsats i ledarskap. Måste säga att det här med att plugga när man är lite mera mogen (eller i alla fall borde vara det...) inte är så dumt!

Just nu intervjuar jag åtta stycken svenskar som är ledare i Singapore, för att ta reda på om det är någon skillnad i att leda singaporeaner kontra svenskar. Grymt intressant och energigivande! Min handledare är en fantastisk coach och insperatör och ger mig alldeles för mycket beröm! Så jag kan lugnt säga att bekräftelsenarkomanen i mig blir tillgodosedd! Så E får det lite lugnare och jag blir lite gladare! Tack för det Dr L!

Nu ska det bara bli något av detta... t ex en uppsats om ca 6 veckor ... Får nog dra ned på fikandet och eftermiddagsvilan... om detta ska funka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar