onsdag 4 november 2009

Vardagsmiddag!!!

Vi har gått och blivit så bortskämda med maten som pärlan lagar! Hon lagar nämligen alldeles fantastisk mat! Mest asiatisk mat, men det är det som vi är mest fokuserade på ... Jag tror hon kan laga allt!

Idag när hon dukade fram maten så har hon gått och gjort "Chili Crab", som är Singapores nr 1 Skaldjursrätt och är alldeles underbart god!

Jag blir så lycklig och känner mig så bortskämd! Tänk att någon lagar all denna goda mat till mig och jag behöver inget göra... Ibland har man allt tur, eller är det skicklighet tro...

1 kommentar:

  1. Vilka lyxlirare! Jag börjar förstå varför det är svårt att flytta tillbaka till Sverige efter en period i Asien. Själv får man snickra ihop sin pannkaka själv i högt tempo efter jobbet :-). Fast det är inte riktigt sant just nu. Pontus har gått och fått 6 månaders garden leave, så jag har faktiskt också en hemmafixare. Jag ska lägga in förlsag på Chili crab i veckan. Kram kram!

    SvaraRadera