fredag 11 december 2009

Ett flyttlass kommer lastat...

...med en massa rosa saker! Ibland har man tur och det hade vi just idag - för idag fick G o O en massa rosa saker inkl varsin klänning av ett par kompisar som dessvärre ska flytta härifrån.

Det fullkomligt strålade om dem och de njöt så i sina klänningar. De kände sig manade att ta en liten repa till lekplatsen med dem. Där fick de stående ovationer och en del fniss bakom ryggen, men det bjuder vi på!

E känner att han behöver inta en lite mera manlig sida för att väga upp de lite fjolligare sönerna! Så här ser han ut när han går på julfest med sin svenska kollega - undrar just hur det ska sluta!!


I dag har jag haft en riktig expatslyxfru-dag!

Tennis efter fruktsalladsfrukost, lite mys på Gs skola som hade terminsavslutning, flott lunch på Raffel's Hotel med go kompis och sen en eftermiddag med bra shopping!

Ibland så kan jag verkligen leva upp till expateriet - faktiskt nästan lite stolt över mig själv!!!

2 kommentarer:

  1. Vilka super fina killar...jag menar de i rosa! Hur söta som helst!

    Nästa gång du tar en singapore sling på lunchen och nyskuren exotisk frukt till frukost...så tänk på oss som sitter i ett geggigt Sverige och suger på en torr lussebulle : )

    Kram

    SvaraRadera
  2. Just nu hade jag gjort ALLT för en torr lussebulle ...
    Ska vi satsa på Trading Places?

    SvaraRadera