tisdag 12 januari 2010

Min dag

I dag har jag haft en alldeles egen dag - ja eller i alla fall nästan... Nu har jag äntligen börjat fatta vad den riktiga lyxen är med att bo just här med så mkt hjälp och så lite att göra!!!

Idag har jag nämligen inlett dagen med att hänga på gymet för att sedan träffa en kompis och sola lite vid poolen! Efter lunch fick jag läsa bok och sova middag, medan båda barnen var vakna! Tänk så är livet när livet med pärla är som allra bäst! Lyxigt värre!!! Undra om jag verkligen är värd det!?!?

Barnen fick sin andra Svinis-spruta idag. Var lite mer förberedd och hade med mig både napp och godis. Med lite mutor så tystnade Gs skrik mycket fortare än sist när det på gick i en timme...

2 kommentarer:

  1. Du är värd sååååå många sådana dagar!!! Helt rätt!!!! Utvilad och glad morsa lika med bra morsa/frau kram kram

    SvaraRadera
  2. Oh, vad flott det låter. And, you´re worth it! Här är det sjukstuga plus att jag inte varit från dottern en sekund sedan långt innan jul. Underbart, men skapar också kryp i kroppen. Skulle gärna hänga på "min dag". Måste nog genast boka in en massage eller nåt. Stor puss

    SvaraRadera