måndag 1 februari 2010

Goa kompisar

Idag var det dags för G att gå i förskolan igen. Det var ju ca tre veckor sen sist, så han var inte så sugen! Ville helst inte gå, utan vill åka hem med mig och leka med lego. Så blev det inte! När han kommer till skolan möts han av två super glada kompisar som springer mot honom och skriker -"Titta Gustaf är äntligen här"! G spelar svår och vill inte leka, men efter ett tag vill han leka då skriker samma goa kompisar "Titta han är glad nu"! Detta är små saker som krossar ett svagt modershjärta! Tänk det finns andra, än jag som diggar min fina son!

På em hängde vi i Little India med våra härliga polska vänner! G o O har det hur mysigt som helst med min guddotter och hennes söta lilla syster! När vi mötte upp dem hade de tagit en liten promenix som de äkta svenskar de är. Det var mitt på dagen och de var helt kokta. Som tur var kunde vi undsätta med läsk o öl, annars vet jag inte vad som hänt! Det jag vet är att jag hade varit grymt sur i samma situation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar