fredag 19 februari 2010

OS!!!

Nu vill jag hem till min röda statiska soffa (man får väldigt elektriskt hår av den...) i Trosa. I den skulle jag nu kunna titta på hur mycket OS som helst. Tycker att det just nu är mindre bra (dvs a-us) att vara här och inte kunna följa OS. Jag vill se ANJA ta brons och gråta när hon får sin medalj, till publikens jubel! Kan t o m tänka mig att se Helena Jonsson misslyckas... eller kanske inte vid närmare eftertanke, då blir jag ju så bitter och gnällig... Nej, jag gillar att titta på sport länge och mycket, men det går inte!!!

Härifrån är det alldeles för svårt att följa kära OS, dels för att det går mitt i natten för oss och dels för att ingen visar det... De hemsidor jag hittat vill inte visa mig något bara för att jag bor utanför Sverige eller EU... men skam den som ger sig. Lagom till sommar-OS 2012, ska jag nog ha hittat en sida...

2 kommentarer:

  1. Försökte skypa med dig idag, men du behagade inte vara på plats...morr...tänkte beklaga mig över snökaoset som råder i landet och främst här i Svealand. Så kunde du berätta om hur skönt det är i solen....och så kunde jag "filma" tv:n så du kunde få se lite OS. Får bli en annan gång! Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Låter som en underbar win-win sak! Kanske idag el imorgon?? Kram

    SvaraRadera