fredag 12 februari 2010

Tennisfaction

Har knäckt mig helt - inledde dagen m två timmar tennis med tennistränare, dock inte själv men ändå sjukt jobbigt! Nu mår jag så där och har ätit konstant sedan dess... Träningsvärken har redan tagit över min kropp... så får se hur länge till jag kan röra mig... Antar att jag i morgon enbart kan äta - kanske behöver jag t o m bli matad...

I kväll ska vi försöka ta oss till Satay-gatan för middag, kanske väljer vi Sataysfaction eller varför inte Best Satay.

2 kommentarer:

  1. Du är grym!! Kanske Satay-day night fever?

    SvaraRadera
  2. Grymt förslag - ska se om jag kan sälja det. Köpeskillingen går oavkortat till er nästa biljett hit... OK?

    Det blev Best Satay - fegade framför Fatmans Satay, fast vi var bra sugna... Best Satay visade upp diplom på att det fått utmärkelsen 2009 års bästa jordnötssås och det verkade ju äkta så vi slog till... KRAM

    SvaraRadera