torsdag 25 mars 2010

Frisör??

Så gick jag och blev frisör för en dag! Kul tyckte jag men jag tror inte O är lika nöjd! Tror att det är vällingen som gör honom glad! Efter att ha övat på sminkdockan när jag var ca åtta år, tyckte jag nu att jag nog trots allt hade viss kunskap...

Efter att O fick sin blonda lugg i ögonen, kände jag starka kall att göra något åt det! Så fram med stora kökssaxen och så blev han rejält trimmad, fram till! Får se vad E säger när han kommer hem från sin lilla resa till Hong Kong, kanske frisören (ja - den riktiga...) till helgen för att jämna till det lite... Kommer dock inte erkänna att det var jag som klippte - kommer nog skyllan på Pärlan, eller är det lite väl lågt??

3 kommentarer:

  1. Han är ju supersnygg i sin nya frisyr!!!
    Kram / Vickan

    SvaraRadera
  2. TACK! Lite tuffsig kanske?? Men det får duga för ett tag! Allt bra med er?

    SvaraRadera
  3. Tack bara bra! Vi åker till varmare och soligare breddgrader nästa vecka, vilket ska bli fantastiskt skönt. Ser fram emot att få se er snart, när kommer ni hem i sommar? Kram V

    SvaraRadera