fredag 28 maj 2010

Kristalldeo

Så har jag också hängt på den singaporeanska eko & hälsotrenden - "kristalldeo"!! Kanske även en svensk trend??

Efter att ha lyssnat och lyssnat, men ändå inte lyssnat, ett bra tag så tog jag mig igår till en gigantisk hälsokost och inhandlade en kristalldeo. Kunde välja mellan, oparfymerad, lavendel, kamomill och granat äpple. Kändes som jag skulle ha lite doftkulor för garderoben i armhålan och vem vill ha det?? Men men jag hade ju bestämt mig för att jag trodde på denna deo, så det fick bli en lavendel deo. Den ska nämligen se till så att risken för lymfcancer minskar eftersom den inte innehåller aluminium... och eftersom jag har cancernojja, så passar den ju mig...

Höll absolut på att ändra mig och skippa inhandlat när kvinnan i butiken förklarade för mig att om jag började lukta illa, så skulle jag bara ta lite skrubb i armhålan, så försvann alla döda hudceller som luktade illa. Är det inte just därför man har deo? Så att man slipper lukta snusk...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar