tisdag 4 maj 2010

Nyfiken i en strut...

Ja då tittar lilla jag ut... Efter att ha spanat in en dekal på stans taxibilar i flera månader, kände jag idag ett måste att ta reda på vad dekalföretaget egentligen håller på med! Ja företaget som har hemsidan, catchcheatingspouse.sg. Jag har fantiserat en hel del och efter att ha läst lite Stieg böcker så känner jag mig uppdaterad på området, i o m att jag vet allt vad Milton Security gör!

Företaget visar sig vara japanskt och helhetstäckande! De håller på med detektivverksamhet och är på området ledande i Singapore. De lovar att de håller tyst och sen så kan man även få lite familjeterapi om det skulle kännas bra efter att ha fått reda på sanningen! Familjejurister finns också! Ja kort och gott det mesta du kan behöva! Nackdel - inga priser! Fördel - behöver inte deras tjänster just nu (ja ja kanske lite naivt, men så är jag ju nästan Blodinbella...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar