lördag 19 juni 2010

Nu ska här firas!!

Äntligen är det så dags för BRÖLLOPET! Vi har ju inte riktigt kunnat ladda och få i oss en massa härliga bilder som ni i Sverige, men vi har gjort så gott vi har kunnat! Läst allt på nätet och tittat på hur mycket bilder som helst! Åh vad folk är snygga och vilka klänningar! Jag vill också se ut som en sparris i kroppen och inte som en fluffig dumpling...

Fann mig själv sittandes lite nostalgisk och visa G, våra prinsessor och vår lilla prins. Lite patetiskt, men också lite härligt! Han tyckte Madeleine var finast...

Idag ska vi äta middag och fira så gott vi kan med lite pals och datorn! Hoppas så att nätet håller för detta... annars kommer jag bli SÅ besviken! Har hittat passande vin och chokladen kommer direkt från Sverige...

3 kommentarer:

  1. Jag kommer spela in delar av bröllopet på DVD, om du vill kan du få en kopia sen? Om det nu är så att nätet inte vill sig...

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Underbart Jempa! Jag betalar mkt för den DVDn!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket bröllop, hoppas ni kunde höra Prins Daniels tal, så fint!!
    Kram på er/ Anna

    SvaraRadera