tisdag 29 juni 2010

Propotioner

Eftersom S mycket troligt är vårt sista barn, så är jag besatt i att förstå hur liten han är just nu! Jag tar kort på honom och allt möjligt just nu - för att i framtiden komma ihåg att han var pytteliten!

Men jag tycker att resultatet är att G o O ser ut att ha vattenskalle och jag värsta jättehanden. För inte kan han vara Så himla liten??

S verkar ju inte helt nöjd med sina syskon heller, som verkar njuta lite mer av honom än han av dem... Än så länge har det funkat bra för G o O att få lillebror. De är snälla mot honom, men sover från tid till annan rätt så illa. Men det är förhoppningsvis övergående!

2 kommentarer:

  1. Ta riktigt många kort för jag njuter av att titta på er farmoreva

    SvaraRadera
  2. shiiiiiiiiiiiiit vad liten!
    /Calle

    SvaraRadera