onsdag 14 juli 2010

I lekparkens mitt

Fick E att ta ledigt på förmiddagen för att få hänga på Universal Studios med mig och barnen. Vilken lyx!! Måste inleda med att säga att jag är impad. Det var fint! Men sen måste jag dessvärre tillägga att tanten i mig växte till sig. Tyckte nämligen att det var lite väl hög musik där... det var riktigt skönt att komma hem till hemmets lugna vrå.

Kändes lite konstigt att detta ställe ligger tio minuter hemifrån. Och inte har vi varit där tidigare fast det varit öppet i ett halvår. Området var inte gigantiskt utan ganska så lagom! Det var uppbyggd kring sju
olika filmer, b la Madagaskar, Jurassic Park o Shrek. Det fanns en massa olika berg o dalbanor och andra spännande saker att se och göra.

E tog med sig G o O på 4D-film i Shreks borg och åkte dinosauriebana. Jag vakta barnvagn o drack läsk - ja man ska göra det man är bra på... Men en sak är säker jag kommer tillbaka, dock m öronproppar, för jag är ju en tant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar