fredag 2 juli 2010

THE Massage

Är fast efter första behandlingen av "Efter-du-fått-barn-massagen". Den första av FEM! Känner mig riktigt lyckligt lottad!! Terapeuten kom hem till mig och pärlan fick ta hand om ALLA barnen. Själv fick jag en riktigt bra helkroppsmassage i en timme. Oljorna hon använde bestod av ingefära och någon kryddblandning, vilka ska hjälpa att bränna fett och driva ut vatten ur kroppen! Massagen hade fokus på att jag skulle läka ihop, så att jag så snart som möjligt kan skaffa fler barn... där kanske jag skulle sagt stopp... vill ju inte ha fler barn... tror jag...

Efter massagen slog hon in min mage i samma oljor och avslutade med att linda in mig (sjukt hårt) in en jättelång gasbindeliknande sak. Ju längre jag klarar att ha det på mig, ju smalare kommer jag bli... har just nu klarat tre timmar... det kliar och bränner och jag kan inte äta för det är så tight... frågan är hur länge jag klarar... Aldrig har "vill man vara fin får du lida pin" kännts så påtagligt!

I morgon kommer hon för omgång två....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar