söndag 12 september 2010

Barney

Idag begick mina stora killar (galet att jag har så många...) teater/showpremiär. De fick gå på Barney & Friends och kul hade de! Jag tror det i alla fall för jag var inte med. Rapporten lät meddela att de satt som små ljus... alldeles blixtestilla genom den drygt en och en halvtimme långa shown, inklusive paus där sockrade popcorn inhandlades.

E fick den stora äran att gå dit och kände sig nog rätt så nöjd. Han har ju trots allt lite svårt att amma... Själv fick jag flott fm-fika hos goa värmlänningar. Kände mig ruggigt nöjd med att slippa efter att ha sett på Barney-filmer, som uppladdning enligt G, dygnet runt sen vi kom hit. (Det känns så, men så illa är det förstås inte!)

Det verkar som att denna enorma lila dinosaurie väcker känslor. Barnen blir kära och föräldrarna nästan galna... Var har han som inte jag har???

bild lånad av: moonbattery.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar