tisdag 5 oktober 2010

Äntligen staan

Fika-Date med två kompisar på ION, ett av de stora och fräscha varuhusen inledde dagen. Blev grönt tea och vatten för min del, rätt så mesigt, men men har man lite ont i magen (av mkt övergående natur...) så är det sånt man får leva med!

Sen blev det äntligen lite inhandlat - i alla fall fönstershoppat - hittade en helt fantastisk skoaffär - Cole Haan - hade hur mycket fint som helst, men dessvärre krävde det att jag funderade ett tag på dem... dvs hör med banken om jag kan få köpa dem... Men skorna framstod som billiga, när jag pillade på Bottega Vinetta väskorna. Skoja papegoja vad dyra de är (typ 25 000 sek) är det värt det? Det är ju självklart en väska jag kan ha i resten av livet... en investering...Tål att tänka på eller i alla fall drömma om ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar