tisdag 19 oktober 2010

O M G






Det var helt underbart om inte mer än underbart! Nikoi - vilket ställe! Kan bara säga till alla som har vägarna förbi - åk dit!!!

Det bästa med stället var hur mycket som helst. Det går inte att välja. Men maten var underbar, personalen hur trevlig som helst, lagom trevlig. Ön var så vacker och alla husen var så flotta och stilrena. Totalt 15 hus, så inte en massa folk. Extra bra om man är folkskygg med andra ord. Det var bara till att snorkla ut från stranden och spana på färgglada fiskar. Sjukt kul! Hur mycket snäckor som helst att plocka! Barnen grät när vi åkte därifrån och bönade om att inte behöva åka hem! Jag kunde inte annat än att hålla med dem... trist att jag som oftast är så vuxen!! Hade varit roligare om jag och lagt mig ned och gråtit och skrikit att jag ville stanna kvar. E hade kanske tyckt att det räckte med två gråtande barn och ville inte också ha en fru på halsen...

Kan typ bara komma på två nackdelar, alla myggbett och att jag behövde åka därifrån. Och jag jag brände mig idag, men har man ingen solkräm på sig... så får man nog skylla sig själv. I morgon vardag igen och slut på semesteräckling!

2 kommentarer:

  1. Gud, vad det såg mysigt ut! Jag drömde mig bort ett par minuter och kände nästan värmen. Sen vaknade jag av den underbara signalen av min jobbtelefon... Idag väntar vi snö i Stockholm. Vera frågade direkt om det nu va hennes födelsedag. Ska snön komma så här tidigt?

    Kram // Vickan

    SvaraRadera
  2. Obehagligt med snö! Lider med er! och tänk att vi varit super morsor i 4 år! Puss på er! Kram

    SvaraRadera