måndag 11 oktober 2010

Uncle & Aunty

Kan inte mer än skratta när O kallar alla okända män för Uncle och alla okända kvinnor för Aunty. Det är något som alla pärlor gör här och O snappar ju upp det mesta... så nu gör han det mest hela tiden. Kanske är det inte så konstigt i Sverige är det ju tanter och farbröder överallt, (känns inte lika exotiskt...) men när O säger det på utrikiska smälter mitt hjärta.

Idag fyller S 4 månader - galet gammal! Lyckades hitta en liten valk på låret idag, så nu börjar det hända saker. Dubbelhakan har ju vuxit ett bra tag! Läste lite i Anna Wahlgrens Tegelsten Barnaboken om hur jag ska strukturera hans liv. Det ska tydligen vara mycket rutiner ... undrar just hur jag ska lyckas. Är inte min grej... men kanske kan Excel hjälpa mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar