tisdag 26 oktober 2010

Vilken avslutning

Skypar med min kära syster. Luktar på tre nya fina buketter (Tack för dem med!!). Ammar mitt lilla barn. Är lite svettig och sunkig. Då händer det! In kommer åtta stycken svartklädda vrålsnygga brudar in i min lägenhet sjungandes på självaste födelsedagssången! Tappade det helt och fick klart svårt att lägga på telefon och få in det som hängde utanför... Så himlans lyxigt! Så här skulle jag inte få sitta hemma och tycka lite synd om mig. Nej sånt finns det inte tid för! Här skulle det firas!

Kära kära maken visar sig ligga bakom en liten överraskningskväll! Så jag och alla härliga tjejer som jag känner här gick på dunder mysig middag. Först lite champagne hemma och sen franskinspirerad middag. Pärlan tog hand om ALLA barnen och jag njöt! Känner mig så bortskämd. Nästan så att jag inte vill fylla år igen, för det kan inte bli så mycket bättre än så här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar