måndag 22 november 2010

1a julbaket

Så har jag avklarat en liten julig sak nämligen bak av småkakorna, Engelsmän. En liten god kaka som alltid finns hos mormor på julen.

Tyckte att när hon nu var är så får jag ju passa på att ta expertishjälp. Trots den fina hjälpen blev de inte som hos henne. Nej två små killar gjorde sitt bästa med att skapa små oformade saker och äta deg. Jag blev dessvärre sjukt stressad av att de inte satt som ljus och tog order. Men men kakor blev det och goda blev de! Det är huvudsaken har jag hört...

Men någon julstämning har inte infunnit sig. Får helt enkelt leta vidare...

4 kommentarer:

  1. Hjärtat - det är fem veckor till jul. Det är helt ok om det inte infunnit sig någon julstämning...:-).

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Men jag tror ju att det typ är midsommar imorgon... är helt fel på det... Ngt måste få mig att hoppa ett halvår framåt! Förslag???

    SvaraRadera
  3. Sätt på en redig julskiva med Christer Sjögren, Carola eller något annat lika sliskigt. Då kommer du hamna "all-in"!

    SvaraRadera