onsdag 1 december 2010

Lättad - Sjukt lättad

Har fått en god insikt i att det funkar att ha is i magen. Det är inget jag tidigare praktiserat. Så en ny erfarenhet. Sprillans ny. Fort och fel är ju liksom mer jag... Jag som i en riktig hoppjärka. Så ett stort mått av stolthet känner jag över min stora mängd is.

Det hela handlar om att jag inte bytt skola för G. Han har gått kvar i sin kära skola trots att vi sedan ett år vetat att den ska flytta alt läggas ned. Det blir ju nu flytt till obygden efter jul. Jag har inte lyckats ta mig för att byta skola. Har haft ångest för att jag inte tagit tag i något. Eftersom jag inte har varit så sugen på att åka bil i typ en timme varje morgon och eftermiddag. Men nu blev det klart att de fixar med en liten skolbuss som kommer och hämtar här hemma och kör dem till skolan. Och sen leveras han hem. Underbart. Till en rejäl kostnad så klart. Men det är det då allt värt!! Så nu är vi alla glada - G får gå kvar och jag slipper agera Taxi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar