torsdag 24 februari 2011

Mogen?!?

Håret som jag tappade efter att S kom till jorden, börjar växa ut igen. Det skulle man kunna tycka är positivt. Men det är det inte. Håret är nämligen grått. Riktigt mycket gråa håstrån blir det. Känns ju så där.

Mitt första gråa hårstrå fick jag när jag jobbat mycket under en längre period och försökte få till det där med att vara mamma (har faktiskt levt ett sådant liv.. men det var ett tag sedan...). Det kändes ok. Livet var lite lätt körigt. Men NU när jag bara lökar, ska det verkligen komma då??

Bäst att boka in sig på hårfärgning så att jag inte påminns. Inte på ett tag i alla fall. Sen kommer utväxten... Men först ska jag få klart uppsatsen. Sen ska jag bli snygg. Mogen prioritering va??

4 kommentarer:

  1. Låter som rätt prioritering, men pluggar man inte bättre när man är snygg?
    ;)
    Hmm väntar med fasa på min utväxt, utväxten från Albin kan snart läggas bakom öronen så varför inte börja om liksom...

    SvaraRadera
  2. Tror du har rätt, klart man blir bättre om man är snygg. Vågar inte börja för då kommer jag aldrig att kunna skriva. Det finns nämligen hur MKT som helst att göra på min kropp... Kram och Happy Helg. Shit pommes vad veckan gått fort!

    SvaraRadera
  3. Hmm känner igen syndromet, just nu halv snygg. Dvs övre halvan någorlunda fixad, nedre halvan = katastrof

    SvaraRadera
  4. Tror att jag börjar uppifrån och jobbar mig nedåt.Undrar dock när jag når nederdelen? 2014? Det finn som sagt MKT att jobba på;)

    SvaraRadera