onsdag 2 mars 2011

Beautiful Blogger Award

Jag har gått och fått en Beautiful Blogger Awars av Mrs B. Stort Tack för det!

Det innebär att jag ska berätta fem saker om mig som inte så många känner till. Det är ju inte så lätt - jag som snackar så himlans mycket. Sen ska jag skicka vidare till fem fantastiska bloggare.


Ja vad vet man inte om mig? Jag är:
1 - Är besatt av harshibashi-litteratur, som min kära man skulle säga. Böcker som "Självkänsla Nu" etc.
2 - Har vunnit elitserie i basket tre år i rad. Dock för småttingar i Stockholm. Men alltid ngt.
3 - Kan inte ha klocka för då tävlar jag ihjäl mig själv. "Typ kan jag hacka den här gurkan på 30 sek". Allt blir helt enkelt en tävling.
4 - Kan inget om varken musik, film eller kändisar. Om jag skulle utge mig för det, så spelar bara med. Försöker bara vara insatt...
5 - Har jobbat på Viktväktarna i massor av år. Grymt bra ställe.

De FEM bloggar jag vill ge Awardet till: Singelsussi, Jenni , Maria, Lejonens Stad och Carl Bildt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar