lördag 28 maj 2011

Jag tog i Annika

Ja så har den där lunchen som jag laddat för ett bra tag passerat. Jag gjorde inget avtryck på min idol. Ok jag hälsade. Tog i hand och sa mitt namn. Alltså en helt vanligt grej. Hade gärna ställt ett par assmarta frågor efter hennes föredrag. Men det gjorde jag inte. Jag fegade ur. Fick akuta tvångstankar, som att fråga "Hur kändes det att gå igenom glastaket?" Det låter ju som om det skulle göra ont. Riktigt ont. Eller att ställa frågan som jag fick med mig "Vad använder du för hårspray?". Men jag var tyst. Lite tråkigt, men jag har i alla fall tagit hennes hand. SEBs koncernchef. Kul, men inte asmäktigt.

2 kommentarer:

  1. Hur kändes hon? Hal? Kall? Knottrig?

    SvaraRadera
  2. Nej det var ett rejält svenskt handslag. Ingen fisk. Var mest fokuserad på hennes kläder och om hade rynkor el grått hår...

    SvaraRadera