onsdag 17 augusti 2011

Dagens glädjeämnen

Kan inte låta bli att känna att det här är en bra dag. Tänk att en kunglig bebis är på gång. Sånt gillar jag. Massor. 

Gillar även att jag har fått klart min uppsats. Fick världens mest ambitiösa opposition på den. Och min handledare tyckte dessvärre att det var värt att ändra en massa efter den. Sagt och gjort och fem nya böcker lästa är den nu inskickad. Har jag tur kommer den inte tillbaka, utan jag kan få en liten examen istället. 

Barnen vaknade 22.10 istället för 00.13 tror att det betyder att jetlagen är på g bort, eller så är det tvärtom. Just nu är de dessutom tysta. Kanske får jag sova i min säng med min make och inte i Os. Det hade ju varit lyxigt. Det var ett bra tag sedan...

Imorgon är det skoldags. 8.15 plockas G o nu även O upp av bussen. Ska bli spännande. Taxi-Jag kan alltså lägga ned. I alla fall för ett tag... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar