söndag 4 september 2011

I'm sailing

Kände tvånget att byta bild...
Lyckans ost e vad jag varit hela denna långa lördag. Sjukt mycket lyckans ost. Heter det så förresten, Lyckans Ost? Låter märkligt. Hmmm...
Kul har jag haft oavsett vad jag nu har varit. Nu får jag ta lite konsekvenser. Sitter här hemma framför datorn och tror att jag fortfarande är på sjön. En sorts försenad sjösjuka. 

Jag har nämligen tillsammans med typ 20 andra (enbart vuxna...;)) varit på en segelbåt och seglat runt i vårt lilla hav. Två generösa kompisar som fyller år bjöd in till denna lilla trip. Iklädd hatt och linneklänning, som sig bör, eller hur var det?? Druckit vin och ätit nötter. Borde definitivt ätit mer....  Snackat en massa skit med en massa härliga typer. Hunnit pratat färdigt med nästan alla. Utan att jag blivit avbruten. Magiskt! Känner mig nästan som DINKI... men imorgon 06.12 kommer jag som senast inse att så är inte fallet.  

Så en hel eftermiddag på sjön, hemma och kolla till hemmet byta kläder och sen tapas på stan med samma goa människor. Imorgon kommer det känns, men en sak vet jag. Det var SÅ värt det. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar