tisdag 18 oktober 2011

Det är inte alls synd om mig

Om någon där ute i kalla Norden undrar så är det inte alls synd om mig. Inte det minsta. Nej för nu ska jag gå och bli lite globetrotter. Saknar Singan redan. Denna helg är det Thailand med familjen som gäller. Närmare bestämt Chiang Mai. Grönt och regnigt lär det vara. Ungefär som här. Fast lite fler elefanter...

Sen ska jag till Svedala en liten kortis. Därefter är det Malaysia och paradisön Rawa som gäller och så kommer det en helg till och då ska jag till Laos och hälsa på barnhemmet som together for charity arbetar med.

Så nu ni lär det bli tunt med bloggande. Nu ska jag nämligen ta och vara lite upptagen. Och uppleva en massa. Får jag ta på ett wifi så får ni veta av mig. Annars får ni det lite lugnt ett tag.

So long!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar