lördag 1 oktober 2011

Finnar

Jag har fått en fet finnattack. En rejäl sådan. Om min plastikkirurg sa att jag hade "congested" hud förut, så undrar jag vad han ska säga nu?? Antagligen har han någon bra metod för att bli av med det. Det lär kosta skjortan. Kanske är det värt det. Kanske inte alls. 

S tycker i alla fall att de är roliga. När jag har honom i knät, så pekar han på alla röda prickar. En gång, två gånger, tre gånger och en massa gånger till... 

Men det känns ju så där att vara 35 ... snart 36 år och tonårsfinnig.... Tips??? 

3 kommentarer:

  1. Jag får finnar av vissa krämer, typ de mot "ålderstecken"... ja, jag får ju finnar annars också, ett släktdrag kanske :-(

    SvaraRadera
  2. Har hört att man kan få finnar av för mkt planka!!

    SvaraRadera
  3. @ Kära Kusin, vad härligt med en ursäkt. Måste vara generna och inget som jag gör fel...;-)

    @ Johanna . måste alltså välja? Mage eller finnar?? Jag hatar att välja!!

    SvaraRadera