tisdag 11 oktober 2011

Trött

Klädd i vitt (eller nästan vitt, var lätt smutsig efter att ha lämnat barnen vid bussen) och lite fuktig (himlen öppnade sig totalt och jag var tvungen att ta en taxi ett helt kvarter... för att inte rinna bort) höll jag mitt föredrag. Jag överlevde och tyckte till och med att det var kul. Bara det. Nu ska jag bara skicka en faktura och sen ska jag bara spendera pengarna ... sen är vi tillbaka på ruta och det är som om inget har hänt. Men jag tror faktiskt att jag gick och fick blodad tand. Är sugen på att fortsätta. Alltså bäst att ringa upp lite blivande kunder. Men först vila - är helt slut - nu när adrenalinet försvann är det bara tröttheten kvar...

4 kommentarer:

  1. Va du är duktig å modig!! Bra gjort konsulten :))) puss A

    SvaraRadera
  2. Grattis till ditt första betalade uppdrag som konsult!!! Du är så bra. Kram Cissi

    SvaraRadera
  3. Jag vill veta mer!!! Beratta, i mejl om du vill vara privat. kram kompis, saknar dig /Filippa

    SvaraRadera
  4. tack! Det är gött som körv att ha det avklarat... och körv det e gött! kram

    SvaraRadera