fredag 4 november 2011

Jag är ett flum

Har blivit helt besatt av den här boken. Den har fått mig lite knasig. Kanske rätt rejält knasig. Den har fått mig att vilja bli lugn som en filbunke. Jag som alltid varit slav under mottot "fort och fel", vill nu vara lugn och harmonisk. Märkligt!

Men ännu mera märkligt blir det när jag nu funderar på att bli vegetarian, börja meditera och varför inte yoga. Får se hur länge det håller i sig och vart det slutar... Vem vet?? Men boken är bra.

Nu väntar sängen för imorgon i ottan går bilen till Malaysia o ön Rawa. Ska vara flott o paradisiskt. Åter på måndag. Ha en kalas helg!
>

3 kommentarer:

  1. Ha det härligt! Här är det lugnt - fast mer som det är lugnt i orkanens öga :). Ser fram emot att höra mer om boken! Kram

    SvaraRadera
  2. Taget!! Köper boken idag, behöver lugna ner mig lite...:) Från 200 till 70 km/h i alla fall.

    Kram kram // Vickan

    SvaraRadera
  3. Härligt med lite lugn J... förhoppningsvis håller det i sig. Och Vickan gör det och ta boken för var den är ... flummig, men bra;-))KRAM

    SvaraRadera