lördag 26 november 2011

LV vs Chanel

Löning och julshoppingstider påverkar ju så klart lite. Men det är ofta galet att försöka sig på shopping på Orchard på lördagar. Hela Singapore vill göra samma sak... Resultat trängsel. Nästan klaustroträngsel.

Men efter som jag o maken inte har så långt minne eller inte tänker efter så värst mycket, tog vi med oss två stycken trötta, småsjuka o hungriga barn till detta kaos.... Det var spännande och tålamodsprövande... Mission NOT accomplished, MEN vi fick lära oss att det var typ dubbelt så många som köade till Chanel som till LV butiken. Undrar just vad jag ska göra med den kunskapen...? Får nog ha den i åtanke när jag snackar m tomten i år... Men ärligt köa till en butik- e det friskt???

2 kommentarer:

  1. Hej! Ville bara säga att gud vad lyftande att läsa din blogg igen efter en liten paus (har precis börjat andas igen efter hemflytten, näsan är snart ovanför vattenytan). Härligt att du fortsätter skriva!
    Kram, Lena K

    SvaraRadera
  2. Hejja Lena, du rockar! Jag är livrädd för att flytta hem. Om du får tid över och inte vet vad du ska göra, så vill jag veta allt. Stora kramar C

    SvaraRadera