måndag 27 februari 2012

Oscars!!

Uppklädd lite "over the top" begav jag mig imorse till ett stycke underbart Oscars-firande. Innan 9.00 dracks det Belinis och åts svenska leverpastej-smörgåsar. Fantastiskt. Att sedan diskussionerna mest handlade om vilken plastik-kirurg som är bäst i stan och hur illa ens fötter kan må av för mycket pedikyr, gjorde ju inte att jag kände mig mindre "hemmafruig". 

Grät sedan till Meryl Streep och snackade skit om Angelina Jolies supersmala armar... 

Mina små älsklingar mår bättre, om än inte helt på tårna, men vi kan numera se ljuset i sjukdomstunneln.  

2 kommentarer:

  1. Tjena snygging! Här hemma har vi ocksa sjukstuga, förkylning x 3, bihålinflammation, sprucken trumhinna och en underbar hosta. Våren, var är du? Kul med tennisen, då kan vi ta en match till sommaren?! Hoppas ni blir friska snart! Kram Vickan

    SvaraRadera
  2. Ja Tennis i sommar, underbart kul!! Trist det är med dessa sjukdomar. Kan man inte bara få vara utan dem?? Krya på er och ha det bäst! Kram C

    SvaraRadera