söndag 22 april 2012

Ett stycke mindre bra kombinationer...

Om man slänger i de här ingredienserna i en familj kan det blir knas. I alla fall en hel del skrik från arga mamman och en del kommentarer från den brådmogna G, som "mamma kan det vara så att du är på dåligt humör?".

  • Mamman har inte tränat på SEX veckor på grund av sjukt seg sjukdom. Behöver egentligen träna ca 3 gånger per vecka för att gå ha i möblerade rum. Bara det en bomb med andra ord. 
  • Make bortrest sen i onsdags. Kommer imorgon :-))) 
  • Halvfriska barn som äter ett flak antibiotika och får ont i magen. 
  • Jetlagad O som inte sovit ordentligt sen vi kom hem. Tror att han är hungrig lite när som på nätterna och då måste han ha "benan" eller glass! Arga mamman ger honom oftast bara en utskällning. Han är så sjukt hyper att jag får psykbryt bara på honom. 
  • S är i nivå med O och pillar och traschar det mesta. 
I morgon struntar jag i min hälsa och hoppas att antibiotikakur nr TVÅ fixar biffen. I morgon ska jag träna. Och oj oj vad jag längtar!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar