söndag 12 april 2009

Äntligen mätt

Efter att ha ätit ris i tre veckor och varit konstant hungrig (och utan att lyckas gå ned ett ynka hekto), sa var det dags för att bli rejält mätt! Började med att beställa in en sallad till lunch (glömde visst att jag var hungrig ...). Hade dock kanon tur Gustaf åt inte sina pommes och inte sina härliga fluffiga pannkakor (o Erik mådde för illa och hade för ont i huvudet) så jag fick mula i mig allt detta. Började känna mig lite halv mätt. När Erik sen kom hem med middagen kände jag förtröstan, stor biff och en sjuk mängd potatis och tsatziki. Allt har nu kraschlandat i min mage och jag är äntligen mätt! 

1 kommentar:

  1. Vad härligt att få följa era upptåg; dagisjakt, matjakt och biljakt. Längtar efter att får höra mer och har redan bokmärkat den här sidan i min IE. Stor kram Bella

    SvaraRadera