tisdag 28 april 2009

Dagisinskolning = revansch

Dagen bjöd på en betydligt bättre upplevelse på Vita hyddan. Jag var med hela tiden och släppte G knappt ur sikte. Var lite mer av cool lejoninna idag och bestämde hur jag ville ha det. Tänk här betalar man en massa och så är man ändå så feg på att ställa krav. Tur att jag får öva lite på att ställa krav ... det behövs! Känner mig tio kilo lättare efter dagen (fast jag gått upp några ...)! 

Som ni ser så har vi inte solat för mycket! Ni skulle ha sett honom utan napp o blöja, om det hade gått dvs ... 

Idag fick vi vår bil - skräckblandadförtjusning - skönt fast då måste man ju börja hitta och köra vänstertrafik och så blir det ingen mer taxi! Snyft!      

4 kommentarer:

  1. Hej
    Bra gjort på förskolan, du känner Gustaf bäst!!
    Det kommer att gå bra!
    Åh va det var kul att se er i söndags o hur ni bor. Saknar er!!
    Puss

    SvaraRadera
  2. heja dig stå på dig...."man behöver inte sluta åka taxi bara för man har bil" - gammalt skånskt uttryck

    Stora kramar //johanna

    SvaraRadera
  3. nu också med egen identitet....ett litet steg för bloggen en stort steg för mig

    SvaraRadera
  4. Tack Joey för att du berikar mitt liv med kloka ordspråk. Ärligt talat har jag inte ens kollat in bilen. Ska kanske närma mig den idag ... men först lite taxi ...

    SvaraRadera