tisdag 5 maj 2009

Förtydligande

Verkar som mer information efterfrågas kring gårdagens lilla lista. Känner därför att förtydligande krävs. 

Handväskan - Ett litet krux, för att jag ska kunna få den riktigt härliga väskan som jag vill ha krävs att E skadar bilen innan jag gör det! (Om jag skadar den innan honom så får han i o  f sig en klocka...) Med anledning av detta vet jag inte riktigt vilken väska... men Lars hintade om en fin Bottega väska. Kan kanske vara något! I helgen är det därför bara E som kör och jag har tittat ut några riktigt tighta mörka parkeringsgarage, dit vi ska styra vår kosa.

Cocktails - Här gäller både fler drinkar vid varje tillfälle och fler tillfällen (Hittills inga tillfällen = BAD)

Helper - Jakten är snart klar...

1 kommentar:

  1. Bilskadepenalismen regerar. Om jag fick en krona varje gång bilen repas av buskarna på uppfarten skulle jag kunna köpa en bil, detta fenomen kvarstår trots att vi klippt ner buskarna.

    SvaraRadera