söndag 31 maj 2009

Par i feber

Tänk att jag fick två stycken små feberkillar i morsdagpresent! Båda två vaknade upp med knappt 39 graders feber, men är på gott humör. Borde anat oråd när båda sova hela natten utan att vakna en enda gång. Borde firas, var absolut första gången! och förhoppningsvis inte den sista...

I den här delen av världen verkar barnsjukdomarna (dvs de sk djungelsjukdomarna) mest bestå av hög feber alt illamående. Hittills har vi fokuserat mest på högfeber. Helt ok för mig! 

Igår em var vi på ett helt underbart pool & grillparty! Vi drack dagens och åt en massa god mat och badade, i den lite kalla (!) poolen! Denna gång tog vi taxi hem! Kändes skönt! Tur att jag varit ute och luftat mig lite, när jag nu ska vara hemma med mina sjuklingar. Annars hade jag nog nu blivit galen!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar