lördag 4 juli 2009

4 juli

Så har jag äntligen fått fira 4 juli med lite amerikaner (de bor i a f där), en kompis svärföräldrar är på besök. Samma gäng som vi firade midsommar med fick vi nu alltså fira 4 juli med. Mycket upprepades. Bland annat gastade det tyska paret på sin son igen, stackars Lasse. Glömde nog sist berätta att hans pappa mycket fyndigt heter Lars o han snackar bara med de andra tyskarna. Inte helt oväntat är han inte direkt med på min o Es lista över "De tio vi gillar mest i Singapore". 

När jag skulle lägga G, så somnade även jag. Sov i knappt tre timmar och vaknade med ett grymt huvudvärk och en otroligt sur mage. Var dock bara till att traska tillbaka till festen i o m att E inte hade ngn nyckel. Kände mig inte så snygg, men det funkade att vara kvar i några timmar till. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar