torsdag 27 augusti 2009

Oups

I dag skäms jag över mig själv. Har bokat upp mig på vinkväll med lite kompisar och så påminde E mig om att det är vår bröllopsdag! Hade glömt det helt och nu skäms jag (ja lite i alla fall). Undrar hur sur jag hade blivit om E glömt, ja ja sånt ska man inte tänka på nu!

Och till råga på allt så får jag grattis sms från lillsyrran - hur kommer hon ihåg när inte jag gör det??? Och jag som inte gör ngt på dagarna (ja, inget vettigt som genererar pengar i alla fall...)
Har köpt lite choklad o vin - så kan han njuta i sin ensamhet...

2 kommentarer:

  1. Lätt hänt min sköna! Ni har förhoppningsvis många härliga bröllopsdagar att fira framöver. Grattis! Hoppas vinkvällen var trevlig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack det är så man ska se det! Jobbigt bara att jag själv surade när E glömde morsdag... Kan nog inte sura på flera år nu över sådana saker... Kram

    SvaraRadera