onsdag 2 september 2009

Allt detta resande...

Det känns om de flesta här reser mest hela tiden så det är svårt att inte bli sugen eller varför inte stressad. Resesamtalsämnet tycker jag trots allt är roligare än diskussioner kring inkompetenta pärlor, vart snyggaste manikyren görs och vilken bantningskur som är effektivast.

Hur som helst, jag blir kanon stressad, pulsen går upp och jag hamnar framför dator och letar efter bra resor till olika exotiska resmål... Så när E kommer hem från jobbet har jag tusen idéer på vart vi ska åka, men sen har det inte blivit så mkt mer. Men nu är det andra bullar - kreditkortet ska tas fram och jag ska börja boka. Vi har ju bara ett och ett halvt år kvar här!!!!

Ställen som jag vill åka till (OBS! Ingen inbördes ranking - alla känns heta);
  • Hong Kong
  • Vitenam
  • Ankor Wat
  • Borneo
  • Australien
  • Tokyo
  • Härliga solställen som Thailand, Bali, ...
Bild lånad av: laana-pengar.info

2 kommentarer:

  1. Oh jaaa vilka ställen! Läääängtar till vi får upptäcka
    er värld - själv skall jag ta mig till dagis!!

    SvaraRadera
  2. och vår värld längtar sååå efter er!!! Hälsa alla dina fina! Kram

    SvaraRadera