torsdag 3 september 2009

Kamikaze O

O har utvecklat en grym klättertaktik, vilket medför att alla ställen höga som låga är möjliga att klättra upp på! Tyvärr har det som resultat att han ungefär varannan gång trillar ned, slår sig, gråter jätte länge och sen klättar upp där igen, trillar ned, gråter jääätte länge, ja och så kan vi hålla på ett tag... tills jag får panik.

Jag har svårt att inse att han behöver punktmarkeras och att jag inte kan göra så mkt annat än att ha koll på honom. Han har skämt bort mig innan i o m att han inte rört sig särskilt mycket, men nu är det andra bullar! Hoppas jag börjar fatta galoppen innan han slår sig rejält. Hittills har han lyckats träffa mattan och inte marmorgolvet när han trillat ned, men det är nog bara en tidsfråga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar