måndag 12 oktober 2009

Jag och Maria

Jag skulle helst vilja vara mest lika Anna, men det är jag inte. Blev Agnes-Nichole i FB testet. Klarade inte av att publicera resultatet- kändes för tungt! Nej, jag har insett att det finns flest likheter mellan mig och Maria. Du läser rätt - likheter och det finns dessvärre många!!!

1) Vi vill båda ha snygga ben - M har redan fixat sina och jag funderar...
2) Båda är med i en bokklubb - jag är i o f lite mer pretentiös och läser faktiskt böckerna!
3) Besök gör oss galna - vi spårar i vår uppladdning, finns risk för att det går över styr även här hemma! Så kära svåger, svägis och alla härliga kusiner "Be Aware!" när ni äntligen kommer på onsdag!!!! Säg inte att jag inte varnade er!!

Den enda olikhet jag just nu kan komma på är att jag inte är "lip stick-aholic" eller kommer från Västerås.

Bild lånad av marianova.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar