söndag 4 oktober 2009

Kvinnor kan???

Är det inte coolt så säg??

Kinas försök till show off förra veckan, dvs militärparad för att fira att det finns som land, innehöll också ett kvinnligt regemente. Det har det gjort under flera år, men i år leddes det av två kinesiska supermodeller (de fick inte ha det lite större svarta vapnet som de andra har) som hade fixat utseendet på tjejerna. Detta har upprört många här, så kanske har denna nyhet även nått andra delar av denna värld.

Jag tycker vilket fall som helst att de är så coola och kan nästa tänka mig att bli lotta, fast de har inte riktigt lika glamorösa kläder, eller hur?

Helgen har annars varit kanon, vår första BBQ anordnade vi igår och det regnade så vi fick gå in ... Idag har vi varit på tennis och pool-lunch, riktigt härligt! och sen så har jag bevisat för mig själv att jag också kan - tog på mig springskorna och skuttade uppför (eller inte alls...) vårt lilla berg. O går nu till 90 % och kryper till 2 % och resten äter han!

1 kommentar:

  1. Kom ihåg när jag försökte gå med i bilkåristerna...och inte fick vara med - "för tjejig lät domen" HA!

    Jogga! Vad du är strong! Ser fram emot att jobba upp för berg med dig snart!

    SvaraRadera