måndag 9 november 2009

TENNIS


Har börjat ta tennislektioner (visst är det allt lite damigt... kanske innebär det att jag är en dam?!?! troligtvis inte!). Det är så rasande kul. Det bästa grejerna med tennisen är att:
  1. Vår tränare är grym - tuff tyska som kör med oss! Idag fick vi göra en klassisk Björn Borg övning - bolla mot en vägg! Känns lovande snart kanske jag kan få i alla fall lite styr på bollen!!
  2. Jag har fått inhandla en tenniskjol - känner mig så sportig! Klädseln är ju minst sagt halva grejen!!
  3. Jag är bättre än de andra jag spelar med (Kanske för att jag har spelat tennis i ca 20 år längre än dem - eller för att jag har mer talang och är smartare...) Oavsett så gillar jag det! Hemskt va? Men sån är jag!
bild lånad av hotspot.webblogg.se

2 kommentarer:

  1. He he bra att du iallafall erkänner att du är en tävlingsmänniska :-) Hoppas ni har det toppen i Vietnam. När kommer ni hem? Vill snacka på skype snart.
    Kram

    SvaraRadera