måndag 9 november 2009

Vietnam

Då är det dags för oss att ta oss för och resa igen... Det är m a o inte alls synd om oss! Es föräldrar ska med, ska bli kul att resa lite ihop för det har vi knappt gjort tidigare!

Denna gång ska vi till Vietnam - Ho Chi Minh City och Phu Quoc! Jag är mest sugen på Phu Quoc - bilden bredvid är den första bilden som kommer upp när man googlar Phu Quoc - så jag har stora förhoppningar... Det första man får upp när man googlar Ho Chi Minh är att det är en tjuv och rövar stad... jag tror jag håller mig på hotellet!

Har lite förhoppningar om att få ha på mig lite långarmat el kanske en sjal! Det var ju ett tag sen ... Far idag tisdag och kommer tillbaka på söndag! Ha en toppen vecka alla goa!

Bildlånad av: traveltovietnam.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar