onsdag 16 december 2009

Es pyttesmå kollegor

Här kommer då mitt livs andra beställningsjobb, en tuff och helt rättvis genomgång av Es pyttesmå kollegor!!

Som ni alla veta är de för det första pyttepyttepyttesmå, det går mig max till lite över midjan och kan springa fritt under mina utsträckta armar. De är inte bara korta utan har också samma midjemått som jag har vadmått. Känslan av att vara en JÄTTEkvinna går inte bort när jag träffar dem! Skulle nog kunna äta dem till frukost - utan att bli särskilt mät ...

De fullkomligt älskar O - han är så söt, fastän han ser ut som en tjej... G skulle de tycka mer om han var lite fetare! För att få honom just det så bjuder de honom på muffins och choklad så fort han visar upp sig. Efter första gången de varit och hälsat på fick E en helhög med foton på O tillsammans med olika kollegor... skulle tagit 5 dollar per kort

De är också mycket ärliga och kan säga saker som "What happen to your face?" om man t ex har en finne eller "You have gained some weight", om man ja ätit lite mer än vanligt ett tag...Inte alltid så himlans härligt att höra, men ärlighet vara längst, eller??

2 kommentarer:

  1. Jag skulle ta mig i akt vad gäller barnen...det låter som Pomperipossa som ska göda de små för att sen äta upp dem...hugaligen!!!

    SvaraRadera
  2. Aha det är därför O har bitmärken i de fluffiga låren varje gång vi varit där... Now it make all sense! Vet inte vad jag trodde ... sugmärken??

    SvaraRadera