lördag 19 december 2009

Lite sorgsen

Trodde inte att jag skulle bry mig, men det gör jag faktiskt! I våras tyckte jag absolut, lägg ned skiten - men nu när det blev så, känns det inte rätt längre... Jag gillar faktiskt SAAB och hoppades på att en stor stark asiat skulle komma och rädda dem från den svaga bleka amerikanen!

Det som gör mest ont är att E alltid har sagt att de kommer gå i KK, när jag försökt driva igenom ett SAAB köp. Han fick rätt - fast han är lite ledsen trots allt, han med! Nu kommer jag aldrig få äga en SAAB, i alla fall ingen ny, men kanske en lite äldre sak. Någon som är sugen på att sälja??

4 kommentarer:

  1. Snabb affär - finns i Sthlm. Välskött, trots två barn i baksätet! Vill du slå till???

    SvaraRadera
  2. Vilken combo - saab + två barn! Vad ska ni ha? Allt är ju en prisfråga! Hur många jonställ har ni gjort med den? Sliter ju SÅ på handbromsen!!

    SvaraRadera
  3. Bilen är lite dyrare, barnen kan ni få gratis! I alla fall vissa dagar (och nätter) i veckan...

    SvaraRadera
  4. Oj oj oj, det var ett flott erbjudande, men från två till fyra på så kort tid - jag vet inte om jag klarar det!?! GOD JUL på er alla !

    SvaraRadera