söndag 27 december 2009

The mother of Buffés

Idag har jag ätit den sjukaste och absolut bästa buffén (förutom Grands Skaldjursbuffé - känns snart som jag är köpt av dem, så som jag tjatar om den, men så är det icke!!)

Vi gick till det vårt grannhotell, som är betydligt flottare än vårt, för att äta middag och där hittade vi denna BUFFÉ!! Den bestod av allt, tempura och sushistation, där man fick peka, så tillagade de. Alla olika sorters skaldjur, grillade grejer, ostbricka och den sjukaste efterrättsbuffén, jag någonsin sätt, typ 40 olika bakverk, stora som små, frukt och godis! Mätt var jag verkligen när jag kröp hem därifrån. Tur att jag har barn som tröttnar efter ett tag annars hade jag varit ubermätt!

Kostade typ 300 kr per pers ink dryck dagen innan åt vi middag för 15 kr per person ink dryck. Inte lika flott och gott, men betydligt mer lokalt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar