fredag 4 december 2009

"Vad fin du är"

Min morgon började på ett alldeles underbart sätt, nämligen av att min goa lilla treåring säger "Vad fin du är i din klänning mamma"! Det var så gulligt så jag nästan blev lite skeptisk och undrade om han förväntade sig något av mig, godis...

Tänk han gillar verkligen klänningar och kjolar. Idag har jag förhandlat men en kompis om att få köpa ett par urväxta klänningar. Det tar liksom emot att gå och köpa klänningar till dem! Jag vet - jag är lite fyrkantig och konservativ...

Har lagt lite energi på att komma in i julstämning idag - har inhandlat alldeles för dyra tomtar, varit på fm glögg samt köpt julmust på IKEA. Var visst tvungen att ta mig till IKEA denna vecka också. Idag la vi även in en liten middag för de små, barnköttbullar, pannkakor och lussekatter! Grymt bra! G fullkomligt älskar IKEA - verkar vara ärftligt eller är det miljön månne som påverkar honom??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar